Veelgestelde vragen


Hoe werkt de buren?

Zodra je je huisadres hebt geverifieerd, kun je gebruik maken van de buren. Stuur vanaf je favoriete webshop een pakket naar jou burenbalie. Zodra wij het pakket hebben ontvangen, zullen wij een kluis reserveren en zo snel mogelijk het pakket in de kluis leggen. Je ontvangt een e-mail of een sms met de melding dat er een kluis is gevuld. Ga naar de vestiging en voer je klantnummer en geheime code in, er wordt gevraagd de kluishuur te betalen. Zodra de betaling is voldaan gaat de kluis open.


Hebben jullie abonnementskosten?

Nee, als particulier betaal je alleen als er een pakket in een kluis ligt. je huurt al vanaf 70 cent per dag een kluis. de burenbalie is 1 euro per pakket (Burenbalie eerste 3 maanden gratis)


Wat is een verificatiecode?

Een verificatiecode is een check voor ons om te controleren of het opgegeven huisadres juist is. Na aanmelding sturen wij een brief met een code naar je opgegeven huisadres, voer deze code in en je kunt gebruik maken van de Buren.


Wat is een burenbalie?

De Burenbalie is ons innamepunt van pakketten. Hier kun je jouw pakketjes naar toe laten sturen die vervolgens door de Buren in de kluisjes, overal in Nederland, worden geplaatst. Check voor het adres van jouw Burenbalie op je voorkeurs vestiging in mijnburen.


Hoe maak ik gebruik van de Burenbalie?

Voer bij je favoriete webshop het adres van je burenbalie in, als wij je pakket hebben ontvangen, zullen wij deze in je voorkeursvestiging in een kluis plaatsen


Wat is het verschil tussen mijn wachtwoord en mijn geheime code?

Met je wachtwoord kun je inloggen op mijnburen.deburen.nl en met de geheime code kun je een kluis openen in je favoriete vestiging


Er ligt een pakket klaar, Hoe kan ik een kluis openen?

Ga naar je vestiging en voer je klantnummer en geheime code in.


Waar vind ik mijn klantnummer?

Bij mijn instellingen onder persoonlijke gegevens


Ik weet mijn geheime code niet?

Deze is gelijk aan je opgegeven wachtwoord tijdens je aanmelding, als je deze niet meer weet kun je een nieuwe aanvragen via mijn instellingen


Waarom ontvang ik opnieuw een verificatiebrief?

Indien je je huisadres wijzigt controleren wij nogmaals of het opgegeven huisadres juist is.


Mijn vraag staat er niet tussen?

Neem contact op via klantenservice@deburen.nl of 088 – deburen (088 – 332 87 36)